Wednesday, August 18, 2010

NUR INSOMNIA

kepada reader2 dan follower yang disayangi dan dirindui selalu.maaf kiranya membuat kalian tertunggu2 dengan entry terbaru ku.aku taw kalian merindui aku.errr wtf wwf www.facebook/ hahahaha.wah tak beragak la kan berangan ade readers n follower.hihihi (gelak malu) ^_^.alaa berangan kejap je.bagi la can.okeh la lupa nak bagi salam,bagi salam jap.salam ramadhan almubarak rakan2.hebat tak salam tuh?haha.

petang semalam aku dah ponteng kelas dr.nik.ni semua gara2 nur insomnia sayang ataw pon nama manjanye nia.ala2 nia ramadhani gitu.nia nia..kenapa la dalam ramai2 orang aku jugak kau nak buat kawan?kenapa nia?!tengok ape dah jadi kat aku sekarang.mata dah macam hantu,lebam itam.kepala sakit macam ada batu.mata pon sakit bila nak pandang kiri n kanan.last2 aku tak dapat bagi perhatian time lect ajar.ni semua sebab kau nia.sejak kau hadir huru hara hidop aku.


  tengok nih 3 jenis ubat aku kena makan disebabkan nia.how dare u nia!

malam semalam disebabkan susah sangat nak tido,aku amek nota subjek psychology buat2 baca dengan harapan aku akan mengantuk.aih tak menjadi.then aku bukak la lagu lama dalam hp aku.'antara sutra dan bulan' dari kumpulan damasutra.wtfishh lagu apakah ini? T_T lagu ni memang ada dalam hp aku masa aku beli hp ni.tokei kedai masukkan.ok fine terima kaseh tokei.kau masukkan lagu ape nih.aku ingat pasang lagu mendayu2 boleh buat aku mengantuk.buat aku nak nanges ade la.terkenang kan lagu yang tak sedap.sebak tiba2 aku time tuh.eh pahal lak aku nak sebak.haha.yek la sebak la weh,tak pasal2 meleleh sikit air mata.satu sebab susah sangat nak tido,satu lagi sebab lagu nih.tahniah la kepada komposer yang mencipta lagu nih.berjaya buat aku tido hasil dari tangisan aku sebab lagu nih tak sedap -___-" 

jadi aku dah belajar satu teori malam semalam.nak senang tido kena menanges dulu.ish2 kalau kawan2 roomate aku datang bilik,mesti dorang pikir budak nih sawan ke ape.asal datang bilik je menanges atas katil.


"tak,saya tak sawan.saya cuma terkena kenan nia"

kelmarin aku gi berbuka kat masjid.masa lalu kat tempat makan orang lelaki,aku dah tersengeh2 sebab nampak orang laki bawak ayam dalam pinggan dorang.ayam percik woh.sampai je kat tempat perempuan,musnah nafsu makan aku.asal lauk perempuan tak sama nih dengan orang lelaki?perempuan makan daging kari dan sayur labu.musnah angan2 aku nak tambah ayam dua ketul -_-




ok la tu,bersyukur la jugak dapat makan dari orang kat palestin yang tak dapat makan tuh.walaupon daging kari tapi tetap buat aku makan dengan fokus.masa tengah tunggu azan,tiba2...

ade satu babak belakang meja aku.ade sorang pakcik tengah marah2 budak laki kat meja tuh.alkisahnye budak laki tuh duduk semeja dengan kawan2 perempuan dia,ade la dalam 8 orang semua.mungkin pakcik tuh marah sebab budak laki tuh dah la duduk kat khemah perempuan pastu duduk semeja pulak tuh.tapi bagi aku tak salah,budak tuh cuma join kawan2 dia untuk berbuka sama je.ok la tuh dari dia berbuka berdua2an dengan gf dia kat taman ke,itu berbuka ke ape?kan.lagi pon dia tak ade pon bersentuhan dengan kawan2 dia.dan duduk pon bukan dengan jarak yang rapat.mungkin la tak manis bila dipandang orang sebab budak tuh tak duduk dekat tempat lelaki.

tapi pakcik,pakcik kenapa nak marah2 sampai semua orang pandang?pakcik nampak seperti orang yang baik2 dan dihormati.dahi ada tanda hitam.keluarga pakcik pon sopan2 semuanya.tapi kenapa ye pakcik marah budak tuh macam orang takde adab?dengan cakap kuat2.saje nak tarik perhatian ke pakcik?kalau ye pon nak menegur,tak perlu la dengan cara kasar.ape salahnya pegi sebelah budak laki tu dan tegur pelan2,tak pun panggil budak laki tu sekejap ke tepi.pakcik taw tak pakcik dah memalukan budak tuh?kesian budak tuh semua orang pandang dia.dia pon puasa jugak macam orang lain.sikap pakcik melambangkan peribadi pakcik dan orang akan pikir orang yang berperwatakan macam pakcik semua sama.taw tak pakcik?ish2 nih la orang kata ade ilmu tapi tak beradab.saya taw niat pakcik baik,tapi cara tuh tak betol ye pakcik.pakcik jangan buat macam tuh lagi taw!amboii biasa pakcik nih.hihihi.

da la penat aku membebel.bukan pakcik nih taw pon.kalau aku taw alamat pakcik nih,dah lama aku anta surat layang :P heeee.

ok laa nak tido.nur insomnia dah mula cari2 aku nih.sebelom dia jumpa aku,baek aku tido.selamat berpuasa semua.jangan korek idong di siang hari.saja buat2 lupa alasan nak buka puasa kan?heypp jangan!


lihatlah penulis.walaupon penat berpuasa,masih tabah ke kelas dan aktiviti bergambar walau dimana berada tetap berjalan seperti biasa.ee gelabah bahasakan diri penulis.teeheee.eh dah2 bye belog!

No comments:

Post a Comment