Monday, February 14, 2011

gonjengnye : trip to kedah, part 1.

assalamualaikum!

tak jawab dosa, jawab gatal! lol.

(ayat lelaki gatal yang suka melepak tepi longkang pastu takde point nak ngorat pompuan, cakap macam ni ahh)

ok fine lama gila tak update belog. sebulan yang lalu, ye sebulan yang lalu ye. nampak sangat cerita basi je yang aku nak ceritakan ni. takpe, aku tak akan meng anak tirikan entry lama yang berkepok dalam draft.

aku n the geng pegi kedah on 15 n 16 jan. motif perjalanan sebab nak tengok sawah. ok yang batak sawah sebenarnya adalah aku. hihi. thanks to fana, sebab tunaikan hajat aku nak pegi sawah. n thanks jugak pada yang lain. kalau korang tak ikut, tak tertunai la hajat aku. thanks syida, ainul, kak zul, eqa n emy :")

so alang2 dah berjalan, takde laa ke sawah je. merayap jugak la ke tempat lain selagi kudrat ini mampu. ecehhh.

biar gambar menceritakan segalanya (lets picture tell everythings, ok annoying je)



makan adalah wajibul ghunnah sebelum memulakan aktiviti


pura2 tak pandang kamera juga adalah wajibul ghunnah bila bergambar




disebabkan kitorang dah bersepakat untuk buat video sepanjang perjalanan, ala2 show DESTINASI BAJET,
jadi kitorang punya show pon ade nama gak.





 "GADIS SINGLE".
what the ikan???

memang menggelikan apabila menggelarkan diri sedemikian rupa  :)




kitorang pegi naik dua kereta kancil. kete lagi satu dinaiki oleh 3 orang "gadis tak berapa nak single ni"


menyempat lagi peace dlm kete.


pernah tengok tak pintu masuk ni?



haaa bagi gambaran yang lebih jelas dengan aksi gonjeng ni.
sampai tambi yang naik motor pon tak lalu tengok dan berkata, "podahhh"



depan tesco pon jadi nak bergambar. time ni tengah tunggu fana bagi laptop kat member dia. jadi masa yang ade jangan disia2kan.

ayuh bergonjeng!


 ewahh kak gonjeng ngan adek gonjeng


gonjengkan bibir mu





 hensem laa ni pose camni?

tak boleh tahan weh. wa nak gak pose hensem.


hahaha hensem ke. macam orang tak cukup makan je aku tengok diri sendiri.


nah tengok laa video gonjeng ni. ni masa ontheway nak ke destinasi first, titi hayun.






hahahaha fana kena paksa mengaku single. takpa fana, takdaknya marka ang baca blog aku. haha


ni ade lagi satu video. haihh seram jugak nak publish video ni. sebulan aku pikir nak letak ke tak. rasa geli ketiak tengok diri sendiri macam, ^&*%$#@!$%^&.

ni sume idea kakak kawasan (T_T)


amaran keras : sape meluat tengok, n rasa aksi2 we olsss gediks gitu, jangan teruskan. sila tekan stop. tutup muka dengan bantal busuk sendiri. tak pon out terus dari belog ni. sebab aku sendiri pon geli dengan aksi sendiri. "gadis single" just wanna have a lil bit fun haha annoyyyyyyying =)











weh sumpah malu dowh video atas ni. mak mertua tengok, rejectttt  T_T


ok memang on that day keje kitorang buat video je.

jadi entry ni akan penuh dengan video jelaaa. nasib kome laa readers. ate kalau kome larat nak menengoknye, kome tengok laa ye :)









video bawah ni tengok masa minit 00.09. ainul nak bolot kamera sorang-sorang.





ok laaa sampai sini dulu laa yer. gadis single nak berehat jap. hahaha. besok i sambung lagi video part 2, bila gadis single sume dah cukup 7 orang sampai kat titi hayun. 






pesanan penaja : rasa gedik ke i n the geng? chillex jelaaa ek. ini suka2 je. kalau tak suka jangan mengata :) 

#eh aku bukan cakap kat kau laaa#




bye2!




2 comments: