Sunday, January 9, 2011

cik eton saya la ni.

kelmarin aku dapat hadiah besday yang di pos oleh my bestie, cik eton :) heee suka sangat!





 taw tak ape dalam neh?
 OMG!!!!


!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!

haaaaa sukaaaa gile!! :)))

!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!

nak bawah lagi ke?

HAHAHA

ok bawah sikit lagi.

!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!





korang ade ade? hehehe.

!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!



ini dalamnye :) 

ek elehhh kelam laa korang nak taw. hahaha padahal aku yang kelam tak sabar bukak, koyak2 wrapper dengan rakus sekali   -____-"


owh i very very the like laaaa blouse leopard ni. sangat menepati citarasa i. eton ni taw2 je aku suka leopard stuff kan. macam ni laa baru kawan. memahami ape aku suka. laen kali nak lagi ek? hahahaha.



*eton :)

cik eton ni sangattttt baik. start kenal dia masa aku diploma dulu. satu kelas dari sem 2 sampai sem 6. buat esaimen sama, pegi makan sama, lepak sama, masa praktikal pon kitorang duduk serumah. n ponteng praktikal pon bersama, sebab nak pegi tengok wayang n shopping time tu. semata2 kan ponteng. kalau dah keje nanti tak taw la camne. eh ye2 je aku nak cakap dia pon ponteng gak. aku sorang je kot ponteng time tu. eh jap jap. abes kalau dia tak ponteng jugak, aku gi tengok wayang ngan sape time tu? ahhh sudahhhh -____-"


buat cerita hantu pulak aku. takut tak? takut tak? haha.





*masa konvo diploma :)



masa birthday aku yang ke-20, dia buat suprise party untuk aku n anis. siap ikat mata segala, jalan pon dah macam orang buta. naek kereta, n tak taw la diorang bawak aku pegi mana time tu. taw2 dalam kete. fuhh very berdebar2 rasa macam kene culik. hahaha over kan. sampai2, bukak mata tengok ade cake. pastu tiup lilin taknak padam2 pulak api tu  T_T


baek gila kawan aku ni. sambut birthday aku dekat rumah dia. mak dia siap masak macam2 lagi untuk aku n member2 lain. terharu gile ok. rasa macam, ade lagi rupanye insan yang sudi menyayangi diri ini. eh macam bersamamu pulak. hehe.


eton, i love u forever bestie! dah dapat masuk uitm, tempat hot tu weh-tak-macam-usm hehe =P study lek2 ek. tak payah ye2 sangat. enjoy kasi lebih. ingat pesan aku. hahaha. nak exam baru pulun. tips pelajar cemerlang ni =) confirm kau menyesal kalau ikot. haha. n dah masuk situ, jangan la lupa kenalkan sorang dua yang ensem weh. kat usm takde lagi yang ensem. skema je sume aku tengok. hahaha. kata geng kan? give me five!


jangan lupa kat aku ek lepas ni, aku nak hadiah lagi. eh tak tak tipu je. yelaa nanti ko dah dapat ramai kawan baru, kau lupa aku. berani laa kau lupa, aku taknak jadi pengapit time ko kawen nanti. eh bila masa ko mintak aku jadi pengapit kan? haha. dah laa makin mengarut aku tulis ni. study rajen2, n make ur parents proud of u. nanti bila2 kita jumpa gossip2 ok? love u :)





weh eton camne ko boleh bergambar ngan laki aku ni weh? tolong laaa faham. owh aku lupa time ni aku pegi toilet. patut ko amek kesempatan.



okeh laa babai!




No comments:

Post a Comment