Monday, October 4, 2010

PETUA UNTUK MENGHILANGKAN TEKANAN

sekarang aku dah menetapkan satu jadual baru setiap minggu.iaitu seminggu sekali wajib keluar tengok wayang for release my stress.ceh stress la sangat.padahal esaimen malas buat.yang rajin cuma makan tido.bila bangun tido je tiba2 nak stress.pastu nak keluar.itu la maksud release tension @ stress bagi aku T_T haha.

padahal tak payah buat jadual wajib tengok wayang setiap minggu pon,memang dengan sendirinye dan otomatik akan keluar pada hari khamis.sebab?hari tersebut ade satu class sahaja dan selepas itu boleh keluar berfoya hingga larut malam bersama rakan tercinta.kedua?besoknye hari jumaat pon ade satu class sahaja pada pukul 3.apakah maksudnya disitu?maksudnya,setelah penat seharian berfoya pada hari khamis sehingga lupa diri,malam tu boleh tido dengan lenanya tanpa perlu risau nak bangun pagi pergi kelas.seronok bukan jadi student?haha.
 


 menunggu ketibaan driver datang menjemput


eksyen je lebih ni.pendek rupanya.

 









euww geli


percubaan hani (tengah) membesarkan mata beliau yang sepet



hati rasa bahagia bila dapat berpura2 candid seperti ini.


itu la serba sedikit cara2 aku menghilangkan tekanan di jiwa.rasanya petua ni sememangnya diguna pakai oleh semua student2 kan.hehe i know that.

ade lagi satu petua menghilangkan tekanan.iaitu tanpa keluar dari U pon,stress tetap boleh hilang.baru2 ni kat usm, student2 yang amek subjek usahawan bukak gerai selama 3 hari berturut2 untuk menjual barang dari group masing2.sumpah la rambang mata kan hari2 aku tengok barang yang korang jual.asal la korang jual barang semuanya comel2?!




pertama sekali aku membuang duit dengan membeli porch hp ni.comel kan kan?handmade ni.siap letak nama aku kat belakang tu :")


kedua,buang duit dengan membeli sotong kaki tiga ni.eh bukan2.ni electric massager.oleh kerana dia memang berguna untuk mengurut lenguh2 di badan,so takdela rasa buang duit sangat.yang penting boleh bawak pergi kelas setiap hari n tegur orang dari belakang guna benda ni.hihihi (gelak kambing)


ok lepas korang tengok patung ni,ape korang pikir?macam dajal la pulak -___-"
mula2 aku tengok patung ni comel je sebab kaler itam legam n bibir tebal.tapi sebab mata dia satu,da nampak macam dajal.malam2 bila terpandang,dup dap dup dap la jugak jantungku.hahaha motif?


yang ni keychain gantung kat hp.member aku belikan.ok selamat rm1 duit aku.


tengok tengok!barang semua macam budak2.harap je umur 2+ haha rahsia -__-"


tapi oleh kerana stress aku boleh hilang selepas membeli barang2 yang sememangnya bukan keperluan ni,aku tak pikir pasal duet.membazir betol.bila takde duet stress balik.sampai bila stress nak hilang macam ni?err sapa nak patung itam tuh?haha


p/s : lepas je aku siap buat entry ni,aku save dulu sebab rushing nak pegi jamuan raya.dan nak taw tak?porch hp yang comel tu dah hilang pon.tertinggal dalam bas usm kot :( beria aku tangkap gambar porch tu masuk dalam entry ni,rupa2 nya kita tiada jodoh lagi.jadi aku post entry ni di dalam keadaan sedu-sedan.haa stress la macam ni.sob sob T_T


STRESS!!
tolong bagi therapy yang baru untuk aku??



1 comment:

  1. Siot! menyempat mengutuk.

    weeehhhh weekend ni aku takleh join. aku balik.

    ReplyDelete