Saturday, October 9, 2010

saya rasa saya lah PUNCA kejadian.KAN?

8 october 2010, aku roy remy dan zul (bukan nama sebenar ye.nama sebegini atas permintaan roy merangkap si driver.beliau rasa hot mungkin pakai nama seperti ini?) terlibat dalam kemalangan yang tidak membabitkan jiwa. tapi membabitkan kepala otak aku yang terhentak kat cermin kereta.sakit taw?kalau biol macam mana nak jawab exam?ish2 trauma kena langgar bas dulu berguling2 bawah bas pon tak habis lagi ini kena langgar kereta pulak.




dah la aku duduk depan sebelah driver.nampak tak pintu ni remuk kat belah mana?kat belah aku dow.nasib baek bukan lori yang rempuh.kalau tak,boleh bayangkan tak, pintu ni remuk dengan lebih hebat lagi?dan orang yang duduk kat dalam tu?aku laaa.huwaaaa taknak bayangkan! 


-KERETA yang 'CHOI' sangat-

kereta SI PEREMPUH.eh si perempuh?hahaha apa2 la.yang pasti kereta ni yang rempuh kereta kitorang naik.walaupun kitorang yang salah,aku nak salahkan dia jugak sebab kepala aku sakit,tangan aku lebam biru.sebiru kereta mu wahai si perempuh.hahaha choi.

aku malas nak cerita detail kat sini kenapa kitorang eksiden.sebab kitorang yang salah.so kalau salah baik senyap je.haha.tak la,salah pun bukannya disengajakan.dah benda nak jadi.ini semua gara2 traffic light tu.kalau la time tu,lampu ke kanan..eh dah2 ni dah bukak cerita pulak.yang penting semua selamat.



roy n the gang : ye saya taw saya puncanya,i'm so sorry.i really mean it :"(





p/s : nama dan watak sebenar terpaksa dirahsiakan atas sebab-sebab tertentu.eceh macam la orang nak tau sangat siapa.haha. 



No comments:

Post a Comment