Tuesday, April 5, 2011

hari ni aku tak gosok gigi pegi kelas. okbye.

hari ni dalam sejarah. first time aku pegi kelas tak mandi! eh padahal selalu je pon tak mandi pagi. dah petang baru terhegeh2 nak pegi mandi. tapi tu kalau takde kelas. ni ade kelas, dan aku tak mandi. boleh paham tak kenapa busuk sangat perangai aku -____-"

semua gara2 buat video english dari malam tadi sampai pagi ni. tak tido weh. kelas pukul 10 pagi, boleh pulak laptop aku hang mase 8.30am. terima kasih, memang aku suka laptop aku hang time2 macam tu kan.

kau boleh bayang tak, aku terpaksa buat balik semua susunan video tu semula?? nasib baik buat sama2 ngan emy n syida. abes buat video, aku lari balik bilik aku. sebelah bilik emy je pon.

ketuk2 pintu takde orang bukak. aku call rumate aku, tak angkat. boleh pulak si amey ni pegi kelas kunci pintu. amey kau tak taw ke aku ade kat sebelah je?!! T_T

time tu dah pukul 10.45, dah lambat gile. tapi nak taknak kena pegi kelas jugak. sebab ni last kelas english, n video tu wajib kene present hari ni jugak. n dalam kelas aku tadi ade buat pot luck pulak tu. tanggungjawab membawak nasi lemak terpikul di bahu kitorang. ecece. jadi kena pergi, untuk mengedarkan nasi lemak sorang satu.

last2, terpaksa pakai jeans n tshirt syida, n cardigan emy. juga tudung syida =) semua disponsor.
aku GOSOK GIGI pon tak wehhh. nasib baik aku tak tido lagi time tu. jadi bau nafas masih boleh dibawak berbincang. hahahahahhaha cehh pengotor!

nasib baik ade kak zul. dia tolong hantar sampai kat kelas. masuk kelas pon lambat. pukul 11 baru sampai. sebelum tu kitorang dah call miss sherline, bagitau pasal problem video. miss baik gile. dia langsung tak marah. aku rasa kalau lecturer lain, mau kene penampau dah. nak2 lecturer comm.

sampai kelas, nyanyi lagu birthday untuk miss n emy, potong2 kek, susun makanan, tengok budak2 laki yang sengal buat chicken dance, n pastu pasang video kitorang. group aku ade 8 orang semua. so semua macam tak sabar nak tengok hasil video yang dibuat pukul 8.30am  T_T.

 walaupon video tu edit bodoh2 je, tapi sempat gak laaa siap. n semua suka dengan video tu. yang penting, miss pon suke =)

ok dah laaa penat aku bebel. bubye! aku tak gosok gigi n tak mandi pegi kelas. kau boleh? eeeeuww hahaha.

No comments:

Post a Comment