Saturday, April 30, 2011

saya mahu pulang bercuti walaupun tinggal lagi satu paper belom habis.

semalam exam psychology. n aku tak boleh buat sangat. ade 120 soalan, n dalam 20 soalan je kot yang aku confirm betol sebab aku baca. yang lain? aku hentam kromo ikut logik akal n agak2! bagus, kalau mak baca, sedeh dia dengan perangai aku.

owh ye japgi aku nak balik kl dah. pukul 9.30 pagi bertolak. sampai kl nanti, terus gerak gi melaka dengan ex-housemate aku time diploma. kawan aku kawen.

sampai sekarang aku tak tidor lagi. ingatkan tadi sempat kalau kemas lambat2. dan dengan senang hati aku melewey2 tengok drama Asmara 2. skali dah kemas,amek kau sampai dah pukul 6 aku tak tidor lagi. barang aku mak aihhh banyaknye -____-"

mau terhuyung hayang aku bawak luggage yang boleh tahan laaa besar. luggage besar ni cuma bawak masa awal sem dan bawak balik bila akhir sem. haaa boleh bayang tak kebesaran dia? banyak gile barang aku bawak balik. dengan beg usm lagi -___-" dah macam pelarian pon ade aku ni. confirm nampak macam orang burma bila aku bawak barang2 ni besok.

nak buat camno, abah tak dapek nak amek kat penang haaaah. torpakso la eden bawak balek sendiri barang2.

No comments:

Post a Comment