Tuesday, May 24, 2011

muka ada manis, senyum laa sikittttt

kenapa supervisor aku taknak senyum :( why so serious? let me put some smile on ur face. hahaha. (sambil pegang pisau n toreh2 dekat tangan)

aku baru start praktikal semalam dekat takaful ikhlas HQ. hmm so far ok laa. aku duduk kat bahagian Corporate Comm, under PR exec. so ofkos laa aku buat kerja2 PR. masalah sekarang yang aku tak paham ni, kenapa semua orang buat kerja muka serius ni? takde senyum2 langsung? lagi2 supervisor aku. aiyyooo so takut laaa :( my big boss, Puan Raihan sorang je yang bila aku pergi dekat dia, dia  senyum n ramah. yang lain, nan hadooo.

first day practical dah dapat kerja susah. kena handle project untuk event Program Amal. hmm takpela, belajar n kumpul pengalaman sebanyak yang boleh :)

lantak laa orang kat sini semua taknak senyum n muka masam je. yang penting, aku bagi je senyuman aku yang paling manisss. hahaha.

btw, hari ni aku dah dapat pc, internet, n telefon sendiri. lalalala. tapi facebook tak bole bukak. huwaaaa.


opss my supervisor is around here. ok laa bubye!

No comments:

Post a Comment