Friday, May 6, 2011

tamat sudah.

berakhirlah sudah exam aku hari ni.

soalan tah pape yang keluar tadi. langsung takde dalam note. disebabkan aku pergi dewan tadi dah bawak bekalan peluru yang cukup, so...tembak jela jawapan yang aku tak taw. hahahahahaheyyyy.

si adam yang dok belah kiri aku, setiap lima minit duk paling kiri kanan. haha hang tengok pa adam oii??


ok semester ni dah habis. segala nota dah boleh bungkus n simpan kemas2 dalam kotak. junior, kalau nak note let me know ya? harga boleh runding. ok kedekut. hahaha.




 buat note guna pen kaler2. bukan masuk otak pun.






dan yang pasti, yang paling dirindui lepas ni dah tentu lah..










katil bersepah yang tercinta sob sob :"(


tanpa katil ni, tak lena lah tidur aku. keenakan tidor atas katil ni mak oiiiii macam enaknye dapat makan benda yang korang suke taw takk?? ok over.

kalau boleh aku nak bawak balik sume. comforter, bear, bantal peluk. huwaaaaa apakan daya balik naik bas. kalau bapak aku amek pon, takde maknenye aku boleh bawak balik. mau kene pelangkung. mengade2 sangat macam kat rumah takde sume ni. 


ok nak sambung kemas barang2. malam karang nak bercinta. ehikss.

No comments:

Post a Comment