Tuesday, December 28, 2010

my status in year.

okeh entry ni dah berkepuk duduk dalam draft. ingat malas nak publish sebab nak citer pasal benda lain. tapi sebab dah penat menaip panjang berjela, publish la jugak. owh ye! amaran, entry ni panjang tanpa ade gambar hot. kalau bosan, jangan teruskan teheeee.

my status in year? ok ni application kat facebook tu laa. kalau tak taw boleh search kat facebook. tapi rasanye semua orang pon taw kan. dia keluarkan semua status yang korang dah tulis kat facebook sepanjang tahun ni. n seperti biasa, bab2 application merepek ni, aku tak terkecuali laa. sana-sini update pasal status pilihan dalam tahun 2010 ni. aku nak gak buat teheeee :D

moh laa tengok!

1. asal aku boleh tak taw ari neh public holiday? aku dah gi keje pakai skema nih. maluuu :( hahahaha

- ok aku sangat sengal. boleh tak taw hari tersebut adalah public holiday. memang aku kena keje on that day, but! kalau aku taw hari tu public holiday, tak perlu pakai formal pun. pakai jeans pon takpe. semua pon pandang2 jeling2 kat aku. mesti diorang ngumpat, "eyy ape budak ni semangat sangat? cuba nak jadi pekerja cemerlang ke?"  -_____-"


2. congrats to my sayang for winning the first place and the best hockey player for razak cup championship ;))

- im proud of him. 


3. kenapa la orang melayu sendiri nak sangat sokong india? sebangsa dan seagama ni ade taknak sokong. yang kapir jugak nak disokong.

- emosi terlebih waktu pilihanraya dekat kawasan hulu selangor. kan bukit beruntung termasuk. biasala aku kan, nak gak berpolitik. hahaha :") kesiannn.


4. eeee rasa nak tampar je muka kau nih!!!

- aku marah dekat someone. tapi tak ingat siapa.


5. awak ramai yang minat..nak wat camne.. paling penting hati.

- hahahaha ini bukan aku tulis. ni encik sayong yang bukak fb aku then buat status camni. dia tujukan ayat ni untuk aku, tapi pergi tulis as my status pulak. gilak.


6. mase kecik2 dulu aku selalu dengar orang cakap jangan main time senja2, nanti kena tangkap dengan hantu tetek. dia selalu nyorok dalam longkang. betol ke  -___-"

- korang pon mesti pernah dengar benda yang sama kan?


7. macam siiiiiiiiiiii.....

- macam sial la tu. haha


8. HABIBAH MAT

- beliau kacau encik sayong. saya marah lalu saya buat status tulis nama beliau. takde pekdah betol. beliau tetap kacau  -___-"


9. perasaan jeles sudah menular dalam diri. rasa macam nak gigit orang pon ade. ape nak buat yep?

- wrote my feeling about his relationship n im sooo jealous. yes really. i saw his relationship status on facebook n i was like, oh marahnyeeeeee!! jeles wehhhh! n he text me on that night n ask about this. haha


11. hari ini saya dan aienul hana dah ponteng kelas. baru seminggu kuliah dah pandai ponteng. ape nak jadi ni. sangat menyesal dan berjanji tidak akan melakukannya lagi. hahaha. ini semua gara2?

- gara2 keluar pergi karok dengan kakak kawasan. time ni ponteng kelas titas yang start pukul 8 pagi. biasala baru seminggu masuk memang skema n menyesal tak pergi kelas. padahal titas je pon. lama2 boleh kira dengan jari berapa kali je pergi kelas. haha


12. kantoi sudeh. ko ni buat ape pon nampak aje bodohnye kan? hahaha kan?

- diujukan untuk SAIFUL AZZAM si playboy usm. sape tak kenal. opsss tertulis nama secara terang-terangan. blog aku kan, sukati laa :)


13. ponteng kuliah techno comm hari ini. janji tak buat lagi :|

- tipu. aku buat lagi berapa kali lepas tu. siap tak amek kuiz pon ade.


14. saya pon nak cincin jugak macam dia dapat :(

- speak about him again. as usual, jealoussss.


15. perot saya rasa ketat.

- baru lepas berbuka.


16. eeee Wang ko ni dah kenapa?!

- melepas tensen pada lecturer.


17. macam mana nak sorok dagu yang kedua ni -___-

- aku ade lemak yang melampau bawah dagu. sekian.


18. rasa nak kawen laa. 

- sengal. tapi memang pon. setiap masa pon rasa macam tu. booo tak malu.



19. ey kenapa hari ni rasa kenyang je dari bangun tido tak rasa nak makan. skang nak telan sekeping roti pon lambat nak habis. mungkinkah kerana..? emm dah taw :)

- kahkah penangan cinta. habis kena bahan dengan member time ni. serius bila jatuh cinta n juga putus cinta, memang selera makan hilang. 



20. lantak ko laa setann. haa kan dah kena. 

- haha sape tah aku marah ni.


21. kadang2 mata sakit tengok, tapi hati cakap biar. 

- dah dua bulan pon macam ni. dah biasa :) heh.


22. FRUSTRATED

- sebab tiba2 ombu mesej cakap tak dapat pergi zoo. dulu laa, cerita lama. tapi dia dah pon tunaikan janji n bawak saya pergi zoo. hihihik (gelak gedik)



23. gusi ku ditebuk dan terkopek lalu berdarah-darah.

- status nak horror je. kejadian sebenar tak la seteruk macam yang ditulis. dentist yang cuci gigi aku tu kasar sangat. sampai terkopek sikit gusi. grrr sakit. nanti aku jadi dentist pulak, aku tebuk gusi anak dia guna gerudi.



24. i love you, not only for what you are, but for what i am when i am with you.

- i love you. hihi


dah cukup la 24. malas nak taip lagi. tata!


No comments:

Post a Comment