Friday, October 28, 2011

deepavali deyy. saya raya di rumah juga

owhh cuti seminggu di rumah ni sangat laa membosankan. terlalu banyak date bersama gurlfrens terpaksa dibatalkan. date dengan eshta, hazra, emy nyet2, geng kepochi ku FUCA, semua batal batallll. hazra convo, bukit cerakah, taman layang2, bbq, bb, sungei wang dan segala plan hanya laa berlaku dalam mimpi (-..-)

rutin harian sepanjang cuti adalah menjadi bibik sepenuh masa. dikala mak jauh kat negara orang ni, aku kena amek alih tugas semua keje. kalau keluar, kesian pulak kakak aku buat keje umah sorang2, nak jaga baby dia lagi. jadi hasrat untuk berfoya2 bersama rakan taulan terpaksa dilupakan seketika. family first bebeh. ececeh. cuba kalau mak abah ade kat rumah, ada orang jaga rumah, hmm tak melekat jugak laa aku dekat rumah.

jadi kepada gurlfrens yang dah ajak i dating,

sorry uolls. kita plan next cuti plak ok? minggu depan aku cuti raya haji pulak seminggu. aku cuba mencuri waktu untuk berfoya2.

aku taw mesti korang cakap aku macam keling, bz macam menteri n wat eber laa. keling pon keling laaa. next cuti laa ek? haha kbye.

tapi aku tak dapat tahan nafsu nak pergi shopping kat bb. haaa camne camne? mesti pergi. kene pergi jugak! -__-"

esaimen prof ramli tak settle lagi hoiii. bagi settle baru shopping!

No comments:

Post a Comment