Saturday, November 20, 2010

no title

if i love someone else bf, n that guy love me too, apa yang patut lelaki tu buat? leave his gf n be with me? tapi aku teringat statement sorang kawan aku, yang agak membuat aku tersedar n ada betul jugak kata2nye, but mungkin jugak tak betul, sebab kalau dah takde jodoh diorang, memang takde la kan. boleh ke kita bahagia atas penderitaan orang lain? boleh ke?

n ya, aku takut jugak dengan ayat ni, what goes around will comes around. macam mana kalau satu hari nanti benda tu terjadi balik pada aku? setelah orang lain sakit hati n kecewa yang semuanya berpunca dari aku?

should i think too much bout this? i still have two paper on next week. but it still come to my mind :(

ok, let Him decide for me. siapa yang lebih tepat dan siapa yang lebih terbaik. Allah knows best.

n Allah knows how much i love him. but...his belong to someone else :"(

No comments:

Post a Comment