Monday, November 22, 2010

pukul tiga pagi!

tak taw ape nak diceritakan. jadi cerita pasal keluar makan tadi jela. tadi aku, ainul, emy, k.zul n k.nuha pegi makan dekat ape tah nama tempat tuh. kak zul cakap "kayu". ok pegi makan dekat kayu. then habis makan, tunaikan la hajat hati emy nak lepak tepi pantai, konon2 feeling2 nak angin pantai laa.



kak zul pencurik kerana amek gambar curik2. heee


ini worang punya nafsu makan manyak hebat ooo. dua roti kosong sama mee goreng jugaa.


tak boleh bawak keluar dia ni lepas ni. bisinggggggg -___-"


kakak berdua yang comel yang membawa kami keluar. 
yang specky belah kanan ni, kakak kawasan. beliau yang menjaga aku n the geng sepanjang di usm. haha


maka kitorang pon melepak la tanpa arah tujuan dekat tepi pantai depan queensbay tuh. first time ye lepak situ walaupun dah banyak kali pegi queensbay. jadi kepada encik ombu, anda jangan nak sama kan saya dengan orang2 yang suka melepak kat situ ye. pantang lalu je, cakap budak usm yang lepak situ -__-" eyyy

owh ye, korang pernah tak jumpa jantan murahan yang tak taw malu? nak taw kenapa aku cakap dia jantan murahan? sebab, masa kitorang tengah borak2 n bergambar, tiba2 ade satu kete benti depan kitorang. n keluar la sorang jantan yang bajet macam hero tamil datang dekat kitorang.


jantan murahan : hai taknak amek gambar saya ke?

kitorang : weh kau ingat kau ensem ke? (ainul)
                
tah muka penuh jerawat. (kak zul)
                
jerawat da la bersepah (emy)
                
kalau ye pun, picit la jerawat tu dulu bagi licin muka (kak nuha)
                
entah. ni nak ngorat, tapi muka berkawah. booooo. weh kita booo sama dia weh. (aku)


ape lagi, ramai2 la boo dia time tuh. BOOOOOOOO. siap tambah2 lagi, MUKA JERAWAT!



okeh, aku tipu je. benda ni cuma terjadi dalam hati masing2 -__-"
time tu semua diam bila dia tegur. everyones like, whatheheck la kau ni jantan? kitorang kenal kau ke yang kau nak suruh2 amek gambar kau ni? tapi sorang pon tak berani jawab. yelaa takut laa. kang turun pulak kawan2 dia dari kereta.

perbualan bersambung lagi setelah beberapa minit semua diam.


aku : kitorang tak kacau awak kot. so boleh tolong jangan kacau kitorang?

jantan murahan : laa saya bukan nak kacau. saya nak bergambar sama2.(sengih2 macam kera)

lain2 : eh tak payah la kot. sibuk je. (ade lagi diorang cakap, tapi tak ingat)

kak zul : boleh tak jangan mengganggu privacy orang?

jantan murahan : laa ape salahnye amek gambar, kenal2 (lebih kurang macam tu la dia cakap sambil tersengih2 macam soya basi)

pastu ape tah lagi dia cakap aku tak ingat. then dia pon nak bla lepas malu kitorang tak respon. boleh plak dia hulur tangan dekat sorang2 nak mintak salam. weh jantan, motif sangat kan ko nak salam2 apehal. baik ko balik umah, buat sembahyang sunat, guna tangan tu buat berdoa kat tuhan lagi bagus.

eee mental punya orang laa. orang kat kl pon tak macam ni taw tak. first time aku jumpa jantan tak taw malu macam ni. sumpah tak macho langsung. perangai kalah orang kampung. n semua jantan2 yang ade kat tepi pantai tu semua macam harem. kampung sangat.

eyy kalau aku ade pistol time tu, aku tembak je jantan2 yang perangai macam ni. biar terburai semua isi perut. pastu tembak kepala dia. biar bersepai2 otak dia. pastu tembak pulak, eh imagine lebih pulak aku.

dah la tu je nak story. first time jumpa lelaki bodoh macam tu. kesian sangat, takde awek kot. patut laa tarik perhatian cara murahan. eee tak eksklusif langsung cara kau mengorat. dalam poket tu entah ade bape keping jela duet seringgit2 tuh, ade hati nak mengorat. choii.



*gambar semua blur2. almaklumlah, kamera mahal tak ade. so, yang ado jelaa.


apahal la muka aku macam orang tua jual sireh ni?

 



eeuww busuk gila muka aku. cuba berposing comel (-..-) geli geli.
eh baru perasan, first time aku amek gambar buat peace. HAHA




okeh laa babai!



2 comments: