Tuesday, November 23, 2010

psychology u make me sick

ok petang nanti pukul 2.15pm aku ade exam psychology. dan sekarang dah pukul 4 pagi aku baru baca sampai bab 6. padahal semua skali ade 17 bab. eh ape laa nak jadi neh. sumpah takut sebab tak abes baca lagi. takut jela, tapi nak baca malas. hehe. ade part2 yang aku tak paham membuatkan aku dah fedup nak baca. eyy ape aku belajar neh. pasal penyakit2, pasal otak la sakit mental laa, eee dah macam nak jadi doctor la pulak. lama2 aku yang mental.

sekarang ni aku nak ayam je. taknak baca buku. tapi nak AYAM. saya nak makan ayam. tolong lah saya. ayam tolonglah turun dari langit dan menjelma sebelah katil saya. saya mengidam nak membaham kamu ayam. lagi2 bila kamu dah dibakar dan kulit2 mu betukar menjadi hitam kegaringan. emmm yummy!





haaa nape sedap sangat neh. saya laparrr :(

takpe, lagi berapa hari je nak balik. balik rumah ni nak buat ayam bakar n makan sorang2.


sekarang ni mood nak belajar buat kek meluap2 laa. kek ke, puding ke, n seangkatan dengannya. setakat ni buat triffle n kek batik je aku reti. cett yang tu semua orang pun reti kot. nak buat selain dari tu aku tak reti. n aku teringin nak buat cupcake. tengok resipi macam senang. tapi tak pernah cuba, sebab nak buat tu macam leceh. aku taw beli dekat kedai n makan je. ok cuti sem akan start lagi berapa hari je. akan ku sepahkan dapur dengan kerja2 mem-baking. iyah iyah iyah tak sabar!






hoh sedapnyaa. balik rumah boleh belajar dengan tok guru yang handal membuat kek coklat moist neh. sape lagi, kakak aku laa. eh along kalau kau baca neh, mesti tengah kembang kempis kan. hehe. owh tapi dia dah nak kawen, mesti dah tak dapat ajar. sob sob :'(



ohmygucci!! cantek kan pengantin ni? tengah tengok2 gambar pengantin dekat google, terjumpa pulak gambar ni. ok aku dah tak sabar nak kawen sekarang. nak pakai macam ni. sebijik! jangan sape2 tiru. aku cop dulu. hehe. iyah iyah nak kawen jugak! tak aci laa kakak aku nak kawen dah.


eh k laa babai.



selagi tak dapat ayam, aku tak nak study. hehe propah betol laa. 




3 comments:

  1. aha kak ieda. good luck tawuuu! :D

    ReplyDelete
  2. ahaa kakak dorm
    x sgka akk ley jmpe blog sy:D..akk pe cite skg?
    sy 1 u gan mira zatie..akk igt ag x dy?

    ReplyDelete